Äntligen fredag!

Efter lite jobb och en väldigt intensiv utbildning resten av veckan var jag helt slutkörd igår. Jag sa tack och godnatt redan vid tio-tiden. Stackars Claudio! Lägger man sig så tidigt så är det inte så konstigt att man är klarvaken vid halv nio idag. Gav upp efter ett försök att somna om, det är helt omöjligt när det gäller mig. Så jag får väl snällt vänta i några timmar tills besten bredvid mig har vaknat. Suck!

Busborgen väntar några timmar idag. Sen blir det födelsedagskalas hos Wilson och ev. utgång. Imorgon blir det en ledig dag och jag ser fram emot att bara ligga i solen från det att solen går upp tills det att den går ner. Under tiden som jag ligger där så kommer jag även ha telefonen i högsta hugg och vänta på ett efterlängtat samtal. Äntligen lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback