Slut!

Jag trodde vintern handlade om snö och bitande kyla, så där så att man måste värma ansiktet i vantarna. Men nehej, snön är så långt borta som det bara går verkar det som och kylan likaså. Min termometer visar i alla fall 7,4 grader celsius och det är ju rena rama sommarvärmen, typ. Det blev ett jullov utan snö och ett jullov med det gamla vanliga. Jag fasar över det faktum att jag imorgon måste gå upp när klockan ringer, men samtidigt känns det rätt skönt att komma tillbaka till lite rutiner. Eftersom jag har legat på latsidan när det gäller skolarbete (och det pga många olika anledningar) så vet jag exakt vad jag kommer ägna min sista lovdag åt, woho! Men det går ..om man vill och jag vill mycket just nu så det blir nog bra. Välkommen sista terminen!

Kommentarer
Postat av: sophie

Men blogga rååå! ;-D

Postat av: carliiiiii

JA håller med:@ Ge fan i o härja på hälla
SKRIIIVAIVAIVAIVIA

2007-01-16 @ 18:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback