Nedräkningen har börjat!

Det är snart mindre än en månad tills bussen går mot Frankrike och Val Thorens. Jag längtar så jag håller på att dö men nu är det verkligen inte långt kvar alls. Det enda jag egentligen behöver komma ihåg just nu är att se till att pengarna kommer in i tid och att jag någorlunda håller mig på benen (no promises!). Rum 8(för tillfället i alla fall) har redan börjat sin uppladdning och det på allvar, men mer än så säger jag inte med hänsyn för övriga medresenärer. Vecka 9 kommer att slå stort, tro mig!

Just för tillfället är jag dock inte i Val Thorens-form och kanske inte i form för någonting överhuvudtaget. Förkylningen har suttit i sedan ..ja, vad är det nu, december? I alla fall FÖR länge och inte nog med det så tror jag att jag har dragit på mig bihålleinflammation. Det blir nog att uppsöka farbror doktorn på måndag och be om lite piller. Så här kan jag verkligen inte ha det. Näsdroppar, honungsvatten och alvedon heter mina bästa vänner de närmaste dagarna. Ska dock försöka hålla mig frisk under helgen för jag orkar inte ligga och jämra mig alldeles själv fredag, lördag OCH söndag - Nej tack!
 
Tea time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback