Lördag den 6:e januari 2006.

1. Vad är klockan? 23.27
 
2. Ditt namn som det står på födelseattesten: Malin Anna Isabelle Johanson
 
3. Smeknamn: Mallan …eller, jag vet inte om jag har något?


4. Piercings: No, jag håller fortfarande på att skaffa mod till det.
 
5. Ögonfärg: Mellerade, eller hur man nu säger?
 
6. Födelseplats: Västerås BB, givetvis!
 
7. Favoritmat: Allt som är gott!
 
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej, men skulle gärna vilja åka dit.
 
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej, men jag har varit medbrottsling till det..typ.
 
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Japp!
 
11. Varit med i en bilolycka? Nej, men en massa andra olyckor.
 
12. Krutonger eller Bacon Bitar? Krutonger! (baconbitar låter rysligt äckligt..)
 
13. Favorit dag på veckan: Måndagar?
 
14. Favorit restaurang: Alla resturanger där maten är tillagad.
 
15. Favorit blomma: Jag är inte så haj på blommor, men rosor luktar ju gott.
 
16. Favorit sport att titta på: VSK!
 
17. Favorit dryck: Mjölk.
 
18. Favorit glass: När jag var liten skulle jag definitivt skrivit polkagrisglass, men just nu är det mitt sista svar. Det får bli nått klassiskt som melon (mmmmmmmmm)
 
19: Walt Disney eller Warner Bros: Disney!
 
20. Favorit snabbmatsrestaurang: McDonalds sitter ju inte helt fel, tyvärr.
 
21. Vilken färg har din sovrumstapet? GUL SÅKLART!
 
22. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Hm, ja ..ehm. För många gånger?
 
23. Före detta, vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Issa.
 
24. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Det måste vara någon av stans matresturanger.
 
25. Vad gör du oftast när du är uttråkad:  Sitter vid datorn 8-)
 
26. När går du och lägger dig? När tidningen kommer.
 
27. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Förmodligen ingen ..
 
28. Vem av de du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Jag har inte skickat detta till någon än.
 
29. Favorit TV program? Vänner, Cityakuten, Prison Break m.m.
 
30. Senaste person du gick ut och åt middag med? Calle!
 
31. Ford eller Chevrolet? Jag kör som pappa!
 
32. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting, tvn är på. Men musik vore inte en dum idé. Just nu blir det vad som helst med Kent.
 
33. Vilken är din favoritfärg? Röd
 
34. Sjö, hav eller flod? Hav absolut!
 
35. Hur många tatueringar har du? Lika många som siffran noll ..just nu!
 
36. Har du några speciella talanger? Jag kan varken spela blockflöjt eller piano ..räknas klumpighet dit?
 
37. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nepp, och jag gör allting som står i min makt för att slippa det!
 
38. Katter eller hundar? Hundar.
 
39. Födelsedag? 17 januari 1988 (Jag suddade ut 2007, det kändes lite väl fel)
 
40. Vinter/ höst? Både och, faktiskt!
 
41. Tror du på gud? Jag tror på något, men om det är Gud det vette tusan!
 
42. Har du några syskon? Yes, en lillebror.
 
43. Klockslaget när du blev färdig med detta e-mail: 23.51
 
44. Vilka tre ord beskriver dig bäst? Klumpig, fumlig, olycksdrabbad.
 
45. Bästa låten just nu? Laleh – Hide Away.
 
46. Vad åt du senast?  10 stycken After Eight.
 
47. Vad är det för färg på dina sockar som du har på dig nu? Gråa med lite svart.
 
48. Vad gör du om ett år? Förhoppningvis skaffat mig lite mer kunskap om framtiden.
 
49. När va du förkyld senast? Dunderförkyld sedan en månad tillbaka och vems fel är det? ;-)

50. Midsommar/Påsk? Midsommar! 

51. Madicken/ Pippi? Pippi Långstrump!
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: CrE

haha malin var du lite trött när du skrev det här eller? jag visste inte att du fyllde år 17 januari :) haha det var säkert bara jag som tänkte på det ;P

Postat av: Anonym

haha, kids say the darnest things

2007-01-09 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback