Lite midnattstrams!

Klockan slog nästan nyss midnatt och jag är som en vandrande zombie. Ögonen grusar mer än vanligt vid denna tid och dessutom har jag gått från att frysa rumpan av mig till att svettas något så fruktansvärt. Vi får väl se i fall jag får ur mig något vettigt just nu. Det är dock tveksamt..

Det är löningshelg. Vissa har dragit till Sälen, andra har dragit till Dalarna och vissa shakar ass på någon av stans alla (få) krogar. Jag hade gärna varit en av dom som hade gett sig in i dimman men det kändes helt enkelt som helt fel dag. Jag ville hellre ha en tråkig fredag och vara extremt tråkig också för den delen. Det lyckades jag med och det känns ganska bra. Efter allt för mycket pizza, godis, ostbågar och läsk är min mage ganska så mätt och belåten. Belåten är väl i och för sig att ta i men i alla fall några kilo tyngre. Det påminner mig, apropå ingenting, att jag verkligen måste börja på att ta tag i mitt tränande. Jag skulle verkligen uppskatta i fall någon ville ta mig i kragen bokstavligen och släpa mig (om så våld behöver användas) till Friskis och Svettis nästa vecka, snälla? Belöning utfärdas!

Mellan bloggandet och svettningarna sitter jag och funderar lite på NVSP3:s utklädnadsshow och om ...Mer än så kan jag dock inte avslöja under några omständigheter. Sorry! Nu ska jag fundera vidare i min ensamhet.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback