How do you walk with your head held high?

Jag tar så himla många saker för givet. Det är ganska läskigt ju närmare man tänker på det. Jag förväntar mig att vissa saker alltid ska finnas där och framför allt förväntar jag mig att du och du och du och du och du ska stå bredvid mig för alltid. Vad skulle hända om framtiden utgav sig för att innebära något annat? Helt ärligt så vet jag inte. Jag tror inte, eller jag vet, att jag inte skulle klara av en sådan förlust av dig och dig och dig. Jag tror inte att jag någonsin skulle klara av det ..faktiskt. Allting händer för en orsak har jag alltid sagt till mig själv, men ju mer jag lyssnar till de orden desto mer tvekar jag tyvärr.

Well, well, kanske dags att fixa lite ordning och reda i vardagen ..nästa vecka? Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback