Bring me sexy back again, please!

I torsdags begav sig Jag, Sophie och Carro mot huvudstaden för att spendera en trevlig kväll på Hovet. Det var givetvis Rockbjörnen som hade kommit på besök och vi bestämde oss redan i november att vi skulle tillhöra skaran som skulle se allting på plats. Tiden svepte iväg och förra veckan var det dags. VI tog tåget upp och kilade runt på stan, fördrev tiden på diverse saker, kollade på mer eller mindre kända människor och hamnade till slut på kungshallarna där vi åt gott. Efter att ha vandrat runt lite till bestämde vi oss för att det var dags att bege sig mot Globenområdet. Carro hade väldigt snyggt packat ner/gömt sin kamera i väskan. Vi trodde nämligen att vakterna skulle fånga upp varenda batterigånede manick, men no! Det var bara att smita in och sätta sig på sina platser. Till vår besvikelse märkte vi dock att de platser som vi hade reserverat inte alls stämde överens med våra förväntningar. Vi ville byta och det gjorde vi också. I tron om att vi faktiskt skulle bli bortkörda bums blev vi ganska överraskade när allting var slut och vi satt kvar. Rockbjörnen 2007 var hur bra som helst. Filip och Fredrik kanske pratade en gnutta för mycket och Justin Timberlake vägrade ju komma, men det var bra ändå. Melody Club var klart kvällens höjdpunkt och genast bestämde vi oss för att vi till varje pris skulle besöka dom den 1 mars här i stan. Vi har bara ett problem – Val Thorens, sorry Sophie! (Min mamma vill gå ..bara så att du vet.)

Åter lite uppdatering av förra veckan; 

Fredagen bjud på utgång med flickorna och lördagen blev lugn och stillsam, likaså kvällen. Jag har kommit underfund med att jag inte ska besöka krogen överhuvudtaget på ett tag. Fredagen var visserligen trevlig, men jag behöver nog en paus från det. Det är bara det gamla vanliga (?). Nu vill jag istället tagga för Frankrike, hänga på andra ställen, ta tag i mitt egna lilla projekt. Ja, ni hör ju hur det låter – good luck you smuck! Gårdagskvällen spenderas på Viksäng och hemma hos Hattmoster. Vi (Alex) lagade mat och smed planer för den stundande resan. Efter det blev det bio och The Holiday för hela slanten. Jag trodde inte att den skulle vara så bra som den faktiskt var. Kanske inte att den går hem hos alla killar i stan, men jag älskade den. Det var till och med så att tårarna gled ner för kinden ett tag. När bion var blåste vi hem med musiken på högsta volym och jag släppte av fröken Åhlund Ström på Viksäng. Det behövdes igår, jag behövde umgås ned någon som är lika stöd i huvudet som jag. Tack!


Nu hade jag faktiskt snart tänkt krypa ner i min säng, sätta på lite musik och drömma sött. Det har blivit alldeles för lite sömn denna vecka och ändå är det bara tisdag, herregud! Jag behöver vara pigg för morgondagen och det sensationella som faktiskt kommer att ske ..hoppas jag? Go go go!

Kommentarer
Postat av: sophie

Ge henne mitt nummer så styr vi någonting..! ;-P Jag ska tvinga, om jag så ska bära med Elli dit, så ska hon med. Punkt!

Postat av: malin

Go Sophie, haha! ;-)

2007-01-17 @ 10:33:10
URL: http://mmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback