Aj!

Jag undrar om läkarna verkligen tog bort min blindtarm eller om allting är fejk? För det första så syns det knappt att någon har varit inne och grävt runt i min mage och för det andra så gör min mage ont, aj! Fast det gör bara ont när jag rör mig så jag kanske borde stanna hemma imorgon ..eller?

Helgen som gick blev ingen sjukstugehistoria även fast jag hade tänkt att vila från fredag till lördag. Det blev dock en trevligare historia. Sova kan man göra i graven. I fredags mötte jag och Calle upp Lisa och Erik för lite bowling och tjejerna vann givetivis, ganska segertippat. Jag sov gott den natten hah! Lördagen spenderades hos mormor och massa fika. Senare på kvällen blev det hem till Christian och därefter Malva. Lördagen avslutades vid tvåtiden med en rolig taxiresa till Viksäng. Med snö upp till knäna vandrade vi hem och somnade bums. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback